Пошуковий запит: (<.>A=Рейзенкінд Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Рейзенкінд Т. Теоретико-методичні засади моделювання сценаріїв науково-професійної мисленнєвої діяльності майбутніх фахівців у ВНЗ [Електронний ресурс] / Т. Рейзенкінд, В. Александрова // Рідна школа. - 2010. - № 7-8. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_7-8_12 Розглянуто проектне моделювання сценаріїв науково-мисленнєвої діяльності, які є джерелом наповнення новим інформаційним змістом методів психолого-педагогічних досліджень. Відзначено, що моделювання сценаріїв зумовлено специфікою професійної підготовки майбутніх фахівців ВНЗ у контексті обгрунтування закономірностей штучного інтелекту. Зазначено, що розробка сценаріїв дозволяє організувати процес творчої діяльності за умов визначення смислу моделювання мислення у єдності із застосуванням прийомів формальної логіки і сучасних інформаційних технологій.Рассмотрено проектное моделирование сценариев научно-мыслительной деятельности, которое является источником наполнения новым информационным содержанием методов психолого-педагогических исследований. Отмечено, что моделирование сценариев обусловлено спецификой профессиональной подготовки будущих специалистов вузов в контексте обоснования закономерностей искусственного интеллекта. Замечено, что разработка сценариев позволяет организовать процесс творческой деятельности в условиях определения смысла моделирования мышления в единстве с применением приемов формальной логики и современных информационных технологий.Having considered the project modeling scenarios scientific intellectual activities which are a source of filling the new information for the methods of psychological and educational research. Noted that the simulation scenarios due to the specifics of training future professionals in the context of higher education study patterns of artificial intelligence. Noted that the development of scripts allows you to organize the process of creative activity in determining the meaning of modeling thinking inunison with the use of techniques of formal logic and modern information technology.
|
2. |
Рейзенкінд Т. Й. Сучасні наукові методи пізнання у поліхудожній підготовці майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс] / Т. Й. Рейзенкінд // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2010. - Вип. 9. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2010_9_7
|
3. |
Рейзенкінд Т. Й. Шляхи формування інтелектуальних здібностей вчителя музики [Електронний ресурс] / Т. Й. Рейзенкінд, Л. І. Варнавська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2003. - Вип. 6. - С. 103-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2003_6_47
|
4. |
Рейзенкінд Т. Й. Шляхи впровадження досвіду авторських шкіл у професійну підготовку вчителя музики [Електронний ресурс] / Т. Й. Рейзенкінд // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - № 11. - С. 131-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_11_18
|
5. |
Рейзенкінд Т. Й. Електронні пристрої як інструментарій упровадження особистісно орієнтованих ситуацій у професійній підготовці вчителя музики [Електронний ресурс] / Т. Й. Рейзенкінд, Д. А. Девякович // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2004. - Вип. 8. - С. 205-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2004_8_36
|
6. |
Рейзенкінд Т. Й. Категорія інтеграції як методологічна передумова класифікації принципів навчання та виховання в професійній підготовці вчителя музики [Електронний ресурс] / Т. Й. Рейзенкінд // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 16(2). - С. 113-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_16(2)__18
|
7. |
Рейзенкінд Т. Й. Творчі принципи навчання як складова дидактичних основ професійної підготовки вчителя музики [Електронний ресурс] / Т. Й. Рейзенкінд // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2007. - Вип. 18(2). - С. 78-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2007_18(2)__11
|
8. |
Рейзенкінд Т. Й. Модульне навчання у формуванні культури мислення вчителя мистецьких дисциплін [Електронний ресурс] / Т. Й. Рейзенкінд // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - № 10. - С. 201-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_10_30
|
9. |
Рейзенкінд Т. Й. Стратегія формування когнітивних смислів як фактор професійної підготовки вчителя мистецьких дисциплін [Електронний ресурс] / Т. Й. Рейзенкінд // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - № 13. - С. 193-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_13_29
|
10. |
Рейзенкінд Т. Й. Формування мистецтвознавчих понять як умова професійної підготовки вчителя мистецьких дисциплін [Електронний ресурс] / Т. Й. Рейзенкінд // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 14. - С. 209-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_14_30
|
11. |
Рейзенкінд Т. Й. Моделювання поліхудожніх технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс] / Т. Й. Рейзенкінд // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 26. - С. 300-309. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_26_50 Розглянуто моделювання поліхудожньої мисленнєвої діяльності майбутнього вчителя музики в контексті принципу історичного розвитку кіномистецтва, зумовленого закономірностями багатошарової свідомості особистості. Визначено форми моделювання етапів становлення художнього образу: наочне, символічне, математичне. Зауважено, що моделювання поліхудожніх технологій є методом інтеграції наукових та художніх засобів пізнання. Обгрунтовано методику організації евристично-пошукової поліхудожньої діяльності майбутнього учителя музики.Рассмотрено моделирование полихудожественной мыслительной деятельности будущего учителя музыки в контексте принципа исторического развития киноискусства, обусловленного закономерностями многослойного сознания личности. Определены формы моделирования этапов становления художественного образа: наглядное, символическое, математическое. Отмечено, что моделирование полихудожественных технологий является методом интеграции научных и художественных средств познания. Обоснована методика организации эвристико-поисковой полихудожественной деятельности будущего учителя музыки.
|
12. |
Рейзенкінд Т. Й. Педагогічні технології у контексті професійної підготовки вчителя музики [Електронний ресурс] / Т. Й. Рейзенкінд // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 15. - С. 153-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_15_24
|